Deletedmom_110 Asyaasd canım korkutmak istemiyorum ama tehlikeli değil mi daha bekleme sezeryan iste bence
yigitinannesiiiii Asyaasd suni sancı alıp normal doğumu dene sonrasında duruma göre sezeryana dönersin canım
Deletedmom_8 Asyaasd zaten en fazla 41. Haftaya kadar bekletiyorlar diye biliyorum. Çünkü 41. Hafta itibari ile bebeğin suyunda azalma olabiliyormuş kakasını yeme durumu olabiliyormuş. 41 e girince bekletmiyor doktorlar
Asyaasd Maalesef zorunlu olmadıkça sezeryan yapmıyolar yurt dışında yaşıyorum 🙈 bugun kontrolüm vardı herşey iyi di bekliyoruz bakalım bebek dönmüş doktor sadece sancılarını bekliyoruz dedi fakat sancı yok😊😊
Deletedmom_8 Asyaasd o zaman sen bolca merdiven in çık pilates yap yer sil elinle 😂 bide doktorlar korunmasız cinsel ilişki öneriyor genelde. Tetikliyormuş. Günde 2-3 Allah ne verdiyse 😂🫣
Oznurozdemir Asyaasd kelin merhemi olsa kendi başına sürerdi 😂 bu saatte pilates topunun üstündeyim 39+3
Yagmurmasal Asyaasd yanlız değilsin bende 40+5 hala tık yok yarın kontrol var ne diyecek bakalım doktor
_mira_2022 Asyaasd bende 40 haftalık hamileyim ve zararlı diyor doktorum yarın hastaneye gideceğim suni sancı verile bilir bence o kadar da tutma yani gelmiyorsa doktoruna danış zaralı
Oznurozdemir _mira_2022 benimde 40 ve doktorum artık yarın yatış yapabiliriz dedi 2 cm de açılmam var. Suni sancı ile gelecek büyük ihtimalle
_mira_2022 Oznurozdemir aynen canım 40 haftayı geçtimi zaralı bebek için benim hiç açılmamam yok bakalım yarın baktığında olacakmı benimde suni sancı olacak büyük ihtimalle ALLAH hersin yardımcısı olsun İNŞALLAH