Nurayaksan 33+3 günlük hamileyim 6,7 dakikada bir karnım sertleşiyor yalancı kasilmalar mıdır kızlar korkuyorum
Deletedmom_8 Nurayaksan normal artık olması doğum yaklaştıkça. Önemli olan günde kaç kere olduğu. Benim aşırı sık oluyordu mesela. Doktorum sıkıntı dedi. O yüzden şu an fitil kullanıyorum
Nurayaksan Deletedmom_8 banada verdi ama sanırım ise yaramıyor ne yapacağımı şaşırdım erken doğacak diye korkuyorum 🥺
Deletedmom_8 Nurayaksan ne zamandır kullanıyorsunuz bide iyice itekliyor musunuz içeri doğru ? Bende başta pek beceremiyordum. 5 gün kadar. O ara hiç fayda etmedi. Sonrasında daha çok iteklemeye başlayınca faydasını gördüm. Yine oluyor ama az oluyor. Bide magnezyum içiyorum ek olarak
Nurayaksan Deletedmom_8 ayni bende valla birde öyle deneyim birazdaha içeri iteklemeye çalışayım umarım geçer 🙏 🤲