Omev Eşim çalışıyor bende kaç gündür uyuyamıyorum. Korku falan da yok sanırım psikolojik. Gözüme damla uyku girmiyor. Normalde gece kaçta istesem şıp diye uyuyorum. 12-8 olunca olmuyor işte. O gelince onunla beraber uyuyorum. Bütün dengem alt üst oluyor. Kötü bir durum😣