Kızlar 27+4 hamileyim ishal olmuşum tuvaletten çıkamaz haldeyim afedersiniz bi yandan da kasığım ağrıyor bebek de toplanıp duruyordu yürütmüyordu gün boyu şimdi bi kaç saat uyuyunca azalmış sizce kasık ağrısı ishalden midir bebek açısından korkmalı mıyım?