dilann22 Ozlemoykunisan doktor önüne gelene erken doğum riskin var diyor hiçbirine inanmıyorum çünkü biri var biri yok diyor kafana takma rabbim ne zaman geleceğini çoktan belirledi zaten
Merymklc Ozlemoykunisan 20. Haftadan beri erken doğum olabilir diye söylendi 22 deyiz şimdi inşallah Rabbim eksiksiz noksansız haftamızı tamamlarız
melisinmutfakblogu Ozlemoykunisan 29. Haftadan beri erken doğum riski var dediler kanama sancı ve bebeğimin kanala erken girmesi sebebi ile 1 cm açıklık hep yatmam söylendi ben de çok yatan biri değilim serumlarla sancıları kestiler ara ara şuan 36+6 olduk şükür 37+6 da sezeryan olacağım
Neslihan5241 Ozlemoykunisan doktorum banada dedi erken doğum olabilir diye ilaç yazdı ama fayda etmiyor şuanda 34 haftaligim bu cuma kontrolüm var bakalım sancidan zor geziyorum bir yere giderken.
Ziynet4459 35+4 de bi yokladı doktor her an doğabilir diyor 36 olduk 2 hafta daha beklesin diye dua ediyorum 🤲
Ozlemoykunisan Dorukefem Allah sağlık sıhhat versin güç kuvvet versin rabbim çocuğunu sağ sağlim almayı nasip eylesin