Sağlıkla geçsin inşallah,
Bizde bugün itibari ile 18 olduk.Bulantı ve kusmam devam ediyor ilk 3 ay hiç bu kadar olmamıştı 4.ayda asıl başladı benim perişan etti beni.
Sürekli yatmak istiyorum bende yoruluyorum.
Sağlıkla gelsin minik bey tek temennim bu.