Sumeyyeabdi Gozde0709 evet canim yukarıya doğru çıkıyor sanki ve sjmdi uyanık uyanık karnımı acıktirdi☺️
Sumeyyeabdi Gozde0709 masllalah az kalmis canim sağlıcakla gelsin bebiş normal mi bekliyorsnz sezeryan mi☺️
Gozde0709 Sumeyyeabdi Valla şuan nedesem yalan olur yarın kontrol var bakalim ilk gebeliğim olduğu için hiç fikrim yok peki siz ?
Sumeyyeabdi Gozde0709 bnde 32.haftada gideceğim kontrole 2.gebeliğim bnm ilkte normal ama zor olduğu için tercihim sezeryan bu sefer bakalım hayırlısı artık