19.haftadayım ilk 3 ayım şahsen kötüydü bulantı tiksinme kusma ile geçti hatta kustuğm zaman ağladığmda olmştr,ama şükürki şu an kusmuyorum prilam içiyorum hala gece bir tane içiyorum artık ama bırakamıyorum korkumdan bi kaç kere denedim yine kustum şimdi bir tane içiyorum bi beş ayı görürüm sanırım bu şeklde sanırım sonra yine burakamayı denycm şu an cesaretim yok.ama ilk 3 kötüydü bulantı kusmam tiksinmem oldkça sinirleniyordum oturup ağlıyordum yemek yiyemiyorum hiç bir şey tat vermiyordu zevk vermiyordu ot gibiydim gerçkten hiç bir şey eskisi gbi olmuyor :) en azından benim öleydi bu da beni etklyrdu,bakalım son 3 nasıl geçicek