1bebebekleyen- Bugün kontrole gittim 2 cm açıklığım ve kasılmalarım var.Sonucu doktoruma attım hafif sancın var yarın gel dedi.Suni sancı alayım mı bilemedim.40+5 teyim
yagmurrrra 1bebebekleyen- benim sancısız 3 cm açıldı.. hala evde bekliyorum kendi sancılarımın gelmesini