Dilaraa23 Tugce96kk hamile kalmadan önce dr bana regli sancısı için vermişti bana yan etki olarak büyük abdest sıklığı yapmıştı kabızlığa iyi geliyordu yani😄 hamileyken hiç kullanmadım ama
Simya Tugce96kk bana magnorm Yazdı kabızlık kramp kasılma sorunları yaşıyordum hamileyim kullanıyorm bir sorun olcagnı sanmıyorm diğer türlü geceleri uykumdan uyanıyorm çok şiddetli kasılmalarım oluyor
Seydaolmez Tugce96kk bende kullandım ishal yaptı ve değiştirdim toz halinde olması suyla birlikte kana daha hızlı karışıp ağrının çabuk geçmesini sağlıyor diğer haplardan daha iyi demişti ama ben kullanamadım
Dilaraa23 Tugce96kk dr yazdıysa sıkıntı olcağını sanmıyorum ama yinede isterseniz sorun alternatif var mı diye başka ilaç verir
Mucizemutlusu Tugce96kk bende kullandım ama şu sıralar bıraktım bacak kramplarım olmuyor diye. Bir de misal avakado falan tükettiğimde süt fazla içtiğimde kramplarımın olmadığını görünce içmedim açıkçası
sedahsrky Tugce96kk bende kullanıyorum ilaç sayesinde kabızlık felan kalmadı iyiki var dediğim bi ilaç hafif soğuk suyla içiyorum bildiğin soda tadı veriyor
myangelson Tugce96kk ben kullandım ishal yapabiliyor ama demir ilaci da içtiğim için o kabız yapıyordu bu da onu dengeliyordu bır sıkıntı olmadı bende 18. Haftada çatı ağrım başlamıştı o zaman verdi çok iyi gelmişti
Papatyaa_01 Tugce96kk toz olanı biraz kullandım sonra midemi bulandırdı içemedim doktor hapını yazdı onuda bazen içiyorum bazen içmiyorum şimdilik bi ağrı kramp durumum yok
1buse_ Tugce96kk bende magosit kullanıyorum canım doktorum bunu yazdı banada . Doktorun yazmışsa çok tereddüt etmeden kullan bence 🥰