Mrsyesil94 yarın mutlaka doktora gidin😣 ilk gebeliğimde benimde olmuştu. Kahverengi kan, kese etrafında kanama olunca oluyormuş, kan orda beklediği için de rengi kurumuş kan gibi geliyormuş. Hatta benimki toprak gibi geliyordu. Devlet hastanesine gitmiştim, doktor su içmeye bile kalkmayacaksın dedi ilaç vermişti