Kızlar idrar yolu enfeksiyonu için bu ilacı kullanan var mı? Ben devam ediyorum hala son 15 kapsül kaldı içinde sabah akşam alıyorum çok şükür bir şikayetim de kalmadı , malum antibiyotik ya çokta içesim gelmiyor şikayetim bittiği için ,siz bıraktınız mı sonuna kadar kullanıp bitirdiniz mi?