sorybaby 11 haftalık hamileyim daha bir kere bile kusmadim herkes göğüs kararır dedi benim hiç kararma olmadı midem yanmadı hiçbir belirtim olmadı bazen çok korkuyorum sürekli doktora gidip kontrol etmek istiyorum bu durumda olan var mı acaba ?
EmineDefneGokce sorybaby ne güzel işte ilk gebeliğim böyleydi . 2. De mide bulantım mide yanmam beni mahvetti anlatamam yani 😞😞 endişe etmeyin bence normal
Birgul sorybaby mide yanmları genelde ilerleyen haftalarda bebek büyüğmce başlıyor, inşallah sizde olmaz tabi☺️ bence tadını çıkarın strese sokmayın kendinizi herkeste belirti olmayabilir ya da belirtiler aynı olmayabilir 🌸
Nurr_22_22 sorybaby ah bacım ben pek sevinmiştim bulantı yoktu ama koku hassasiyeti vardı bir sabah bulantısı yok kusma yok 4 ayın başında yediğimi çıkarma evresine geldim 😏
sorybaby EmineDefneGokce gerçekten mi ya cinsiyetleri neydi acaba bununla ilgisi olabilir mi kötü bisey değil dimi yani belirti olmaması
XGoncaa sorybaby 40haftalık uzun bi süreç var önünde. Mide yanması mide bulanması göğüs kararması bunların hepsi kişiden kişiye farkeden şeyler. Ben 16haftalık olana kadar hamile olduğumu hiç hissetmedim sonrada bütün sıkıntılar birer birer geldi. Kimisi doğurana kadar sıkıntı çekmiyor kimiside rahmine düştüğü andan itibaren başlıyor sıkıntıları. Şuan sıkıntın olmaması gayet normal. 30haftalığım hiç sıkıntım yok desen şaşırırızda şuan anormal bi durumun yok
Drymama sorybaby Benim bulantılarım ve kusmam 4.ayda baslamisti aa ilk 3 ayda birseyim yoktu diye sevinirken neye ugradigimi sasirmistim ins olmaz sizde 😊
EmineDefneGokce sorybaby ikiside kız😂 ben ilk gebeliğimde hiç belirtim yok diye her hafta doktora giderdim kalbi atıyor mu neden midem bulanmıyor diye … 2. De öyle bi yaşadım ki Allah kimseye yaşatmasın
MadameHappy34 sorybaby çok şanslısınız masallah 😃😀 gaz sorunu,mide şişmesi,mide bulantısı,kasık bel ağrısı,yiyecekler den tiksinme 8+3 bitiğim.
sorybaby MadameHappy34 Allah kolaylık versin ama bence hamile olan öyle olmalı ya bi kere yaşamak istiyorum böyle koşa koşa lavaboya gidip kusmak tv de bile görünce imreniyorum çok saçma gelebilir ama ne biliyim ya😅
Eldgrn sorybaby ben ilk trimestir çok rahat geçti bı uyku hali vardı onun dışında kusma bulantı olmadan geçirdim hatta +3 kilo aldım 8. Haftama kadar 19+1 olduk kızçemle endişe etme belirgin belirti olmadan da geçiyor valla burda bulantifan rahatsızlıktan ne halde arkadaşlar gördüm o yüzden şükrediyorum ki öyle geçmemiş benimki rahat geçti
sorybaby EmineDefneGokce ay vallahi iste bende öyleyim acaba var mı diye gidiyorum her gidişimde bebek var mı diyorum ya 🤣
inci_230911 Şuan 26 haftalığım bu zamana kadar hiçbir belirtim olmadı. Göbiş de 20. Haftadan sonra belli etti kendini. Bende ilk zamnlar tereddüt ediyordum acaba hamile değilmiyim diye ama belirti olmadanda olabilirmiş.
Nurr_22_22 sorybaby evet sonrasında oldu doktorum bulantı ilacı verdi onu içince sıkıntı yaşamadım ama icmedigimde pek bisey yiyemedim
Kymtipek sorybaby Bence hiç imrenmeyin🙄 ben 10 haftalık oldum her şeyden tiksiniyorum ve ara ara kusuyorum.. inanmayacaksın tv de yemek reklamlarından dahi tiksiniyorum çok zor….
Feyza-nur sorybaby 9 ay hamile oldugumu anlamadan çiçek gibi gecti belirti olmak zorunda değil ne güzel işte ne bulantı ne yanma cekiyorsunuz tadını cıkarın