anneolmakzoramagulusuyeter Kızlar 13+3 olduk Kabızlıktan dolayı olsa gerek ki afedersiniz ama meme gibi bişey çıkmış tuvalete oturunca acıyor. Böyle bir şey yaşayan oldu mu? Nasıl geçer? Doktora söylemeli miyim sizce?
3MelekAnnesiiii Birgul Allaha sukur henuz hayatimda oyle biseyle karsilasmadim ama eger karsilasirsam diye ismini merak ettim. Zor bisey olsa gerek😔
Birgul 3MelekAnnesiiii yani bende yok ama ilerlemesin öyle bişeyse de diye söyledim hani ben korkutmak için değil ☺️