Tugbacnn kuzum aynı şekilde benim de tabi senin gibi uzun süre değil 5 gün gecikmem vardı ( 7 sinde cstlatms iğnesi olmuştum) kan verdim gebelik yok doktoruma gittim sonra ultrasonla baktı kist oluştuğunu söyledi adet söktürücü verdi. Sende mutlaka doktoruna git sonrasında ciddi sorunlar olabilir kuzum tabiki aynı durum sende olmayabilir gecikmeler kistten dolayı polikistik overden dolayı da olabilir mutlaka doktoruna bı görün derim kuzum