Zeynepkavrayan Yedi haftalık olduk kusma sayım azalması gerekirken artıyor çok kötüyüm gece gündüz demeden her yemek her su sonrası kusuyorm hayat kalitem düştü iş yapamıyorum dışarı çıkamıyorum yaşayan var mı nasıl gecti
Eldgrn Zeynepkavrayan Allah yardımcın olsun canım şükür benim başıma gelmeden atlattım ben ama böyle gördükçe şükrediyorum iyi ki yaşamamışım diye
TTtutku Zeynepkavrayan 7 haftadan sonra zaten artar ben 14 haftadayim artik.perisan oldum kusmaktan icimde bisey de kalmadi midem aciyor artik sinirden dun banyoda agladim mesela. Ama onzyd diye ilac var o cok iyi yada prilam var ben kendim.son gunlerdeyim diye kullanmiyirum ama bunlari kullaniyodum
Seheeer Zeynepkavrayan aynen senin gibiydim 11. Haftamda çok azalmıştı sadece geceleri 1 kez kusuyordum. Şu an 13. Haftamdayim bulantı ilacını bile bıraktım. Sabret çok zor ama geçiyor. Ben hayatı sorguluyordum akşama kadar ağlıyordum vallahi 😏😂
Zeynepkavrayan TTtutku aynı bende öyle midem boş ama kusuyorum artık canım yanıyor dediğin gibi bende oturup agliycam zor tutuyorum kendimi
Yldz1 Zeynepkavrayan öncelikle allahtan sabır iste geçecek inşallah bende aynıydım ama 4.aya girdikten sonra rahatladım her an her şeyden midem bulanıyordu her şey kokuyordu sanki ama geçecek inşallah