Kızlar benim hormonlarıma bakıldı amh değerim 34 çıktı çok yüksek prolaktinim de 32 çıktı onun için ilaç verdi doktor düşmesi için fakat amh için bir şey yapmayacağını söyledi. Gebelikte tedavi sırasında olumsuz etkisi oluyormuş sanırım amh yüksekliğinin :( bu şekilde olan var mı kötü bir etkisini yaşayan veya