Peri-algan benimde bu 2. Kuzum bende de bitane düşük var .. Bide hep yalnızdım zor zamanlarimda ailemde uzaktaydı annemde doğum yapacağım için riskli diye 1 aydir annemdeyim bakalım öğlen doktorumuz ne dicek ona göre evime gidicem 🥺 hiç gidesim yok annemde çok rahatim yemeğim hazır oluyor yemek derdi temizlik derdi vs yok güzel oluyor bilmyrm ya hayırlısıyla alalım da evlatlarimizi kucağımıza baska hiç birşey istemiyorum bende valla 🤲