Deletedmom_110 Bir zamanlar bende hergün burda şafak yazardım şimdi doğdu 3 aylık oldu bile ahh duygulandım 🥺❤️
izobellaaa-_- Der_0 çok heyecanlıyım biraz da stresli normal doğum olacak her an gelebilir ama ağdaya gidemedim bi türlü 🤦🏻♀️🤦🏻♀️