Yaseemiinnn tekrar gidin ve ağzınızdan da geldiğini söyleyin , bende kkb gitmiştim önlem amaçlı ama gebelikte çok normal olduğunu söyledi ve krem versi onu kullandıktan sonra geçti 🤷♀️ süreleriniz sıklıklarını pek hatırlamıyorum üstünden baya zaman geçti