Kızlar bi 19 haftalık doğumum birde 26 haftalık doğumum var kızım küvezde savaşıyo 😞servikal yetmezlik tanısı konmuştu ve serklaj atılmıştı dikişten 10 hafta sonra doğum oldu 2 hamileliğim de böyle olunca sonrası için çok üzülüyorum sağlıklı bir gebeliğim olmıcak mı diye böyle kayıplar sonrası servikal yetmezlik tanısı konup gününde doğum yapan varmı