Kızım 13 aylık, oğluma 30 haftalık hamileyim. İlk doğumum normal doğumla dikişsiz yırtıksızdı. Ve 38 haftalıkken gerçekleşti. Şimdi bazı yerlerde okuyorum. Bunu doktoruma da soracağım fakat daha randevuya zaman var. 2 doğumum arasında fazla zaman olmadığı için yani ard arda gebe kaldığım için, özellikle dikişsiz doğum yaptığım için şu anki yapacağım doğumumun da 37- 38’lerde hatta belki daha erken 🙄 olacağı falan yazıyor. Erkek çocuk daha geç doğar kız erken doğar değil de daha çok önce ki doğumumun ard arda ve dikişsiz olması bu doğumu da erken olmasını tetikler mi ? 🫠