Öyle geriliyorki karnım sanki kapasitem dolmuş gibi ve bebek sığmıyor gibi. Bebek pozisyon değişince bile karnımın heryerindeymiş gibi zaten oturunca kasıklarıma yumruk yiyorum. :( Karnımın hem üstüne hem altına baskı yapıyo artık. Sanki biraz daha sallansa gerinse karnım cart diye ortadan yarılcak o kadar gerginki balon gibi. Böyle yaşayan var mı ?