Size hikayemi anlatmak istiyorum. 3. Hamileliğim di ilk doğumum normal olmuştu ama bebeğim ölü doğdu. İkinci doğumum sezeryan oldu bebeğim 31. Hafta da gelmeyi tercih etti. Kızıma 36 haftalıkken sezeryan günü almıştım. Bir gün önceden tüm islemlerimi hallettim hastanede ve evde sadece sabahı beklemek kalmıştı. Doktorum sabh 8 de burda ol demişti. Ama güzel kızım gece 4 de gelmeyi tercih etti. Gece suyumun gelmesiyle uyandım ve sezeryan olacağım için hemen hastaneye gittim nst ultrason derken hemen sezeryan a alındım (3 lu taramam da değerim riskli çıkmıştı ve doktorum karnimdan sıvı aldırmam gerektiğini söylemişti ve ben kabul etmedim doktor ısrarla aldir dedi ) biraz korku biraz heyecan dolu girdim içeri odama çıktığım da saat 6 buçuk du ve meleğim yanımda yatıyor du 1 Eylül de 38+1 de doğum yaptım 3200 doğdu kızın 50 cm ve Allah’a şükür sağlık li ve hiç bir sorunumuz yok Allah’ım bekleyen herkese nasip etsin merak ettikleriniz varsa cvplaya bilirim.