Senemozkaan QUEEN088 maşallah sağ salim alın kucağınıza inşallah. Sizinle günü gününe aynıyız. Hemen hemen 1 haftadır çatı ağrım ve şiddetli bel ağrılarım var. Bu haftalarda normal mi sizde de oluyor mu?
Dr4 Senemozkaan benim de çatı ağrım var. Yataktan Ayağa ilk kalktığımda çok fazla hissediyorum. Önceki hamileliklerimde de olmuştu. Normal. Birde bebekte hıçkırma var ritmik. 2-3 haftadır mık mık ❤️
Ebrarabla_06 QUEEN088 çok şükür canım benim bu günlerini gösteren Rabbime bizde 30+2 haftalık olduk son 68 gün kaldı inşallah
Senemozkaan QUEEN088 benim çatı ağrım sürekli var yürüdüğümde yada fazla iş yaptığımda daha da şiddetleniyor