Allah nasip ederse bende Aralık sonu Ocak başı gibi yavrumu kucağıma alacağım ama ben henüz bir şey almadım öncelik olarak temel ihtiyaçlarını almayı düşünüyorum inşallah Ekim ayında başlayacağım almaya sonra da kıyafet almaya başlayacağım ben son aylara bıraktım herşeyi ama bizim bebekler kış ayında doğacakları için onları sıcak tutacak şeylere ihtiyaçları çok olacaj ve sürekli kusma durumları altına yaptığında taşma durumu olacağı için uzun kolu zıbın ve patikli alt fazla almayı düşünüyorum çorap ,eldiven gibi şeylerden den Alıcam ama fazla değil onun dışında da zaten dışarı için ne giydirirsrn yada hoşuma giden beğendiğim şeyleri almayı düşünüyorum ama dediğim gibi zıbın çok kullanılır diye düşünüyorum o yüzden zibin ve patikli alt ve tulum bunlardan çok almayı düşünüyorum