Elifderin34 Semaa12 ben hiç hissetmemiştim yani öyle abartılacak kadar ağrısı yok olsada hafif oluyor
Yldzlh Semaa12 sezaryen doğum yaptım çıkarırken öğrendim 😃 takıldığını ama acı yok sadece hissettim ..
Meryemgundogdu2_ Benim ilk sezeryanda hemşire çok acıttı canımı açıkcası şimdi cuma günü 2. Sezeryanım var doktorumdan uyuştuktan sonra takılmasını rica ettim diğer acılar bu kadar zorlamamıştı beni 🫠
Doga12345 fatmaa37demi5 ben normal dogum yaptım sancı esnasında sürekli tuvalete gitmiyim diye takıp idrarı boşaltıp çıkardılar hemen öyle durmadı benimle
Deli-anne Semaa12 bana uyusmadan takıldı ebeye yalvarmistim resmen acıyacak mi die ama kendinizi sikmadiginiz sürece acimiyor
Semaa12 Deli-anne devlet hastahanesinde yapilcak doğumum uyusturduktan sonra yapılmıyormus daha önce özelde yaptırdım uyusturmuslardi hiç bişey hissetmemiştim o yüzden sordum acısını bilmediğim için biraz korkuyorum
Elifderin34 Semaa12 olabilir hemşerinin eli de önemlidir iğne yaparken bazıları çok acıtıyor bazılarında hissetmiyorsn onun gibi :)