hamileligim sonlandi çok üzgünüm 5gundur hastanede yatıyorum bugün beta değerim düştü ve vakumla alındı zordu bi ara bayılacaktım ama bu süreç beni daha çok yordu kalbim aciyor ruhum aciyor 4.gebeligim alismismisim 2 haftada bu sürece hamile olmak bile guzeldi BİR SÜRE SONRA BU UYGULAMAYI SİLERİM BEBEK GELİŞİMİ BENİ YARALİYOR SİZLERE VEDA ETMEK İSTEDİM🌺