Kızlar her yerimi sivilceler sardı resmen istila gibi iki gün var reglime normalde böyle olmazdım ara ara dayanılmaz kaşıntılarım da oluyo cildimde sizce gebelik belirtisi olabilir mi yoksa bir şeye alerji olmuş olabilir miyim ama bu zamana kadar alerjik hiç bir reaksiyon geçirmedim