Mineebd Merhabalar, 32 haftalık olduk biz yavaş yavaş kıyafetlerimizi vs yıkamaya başladık. Merak ettiğim şu ki, bebek yastığı ve yorganı almıştım. Yada o tarz yastıklı süsleri var. O yastıklar yorganlar yıkanmalı mı?? Siz neler yaptınız?
deletedmom734 Mineebd kendimi tutmaya çalışıyorum çünkü elime geçen herşeyi makinede üstelik tatmin olmayıp ikinci defa daha yıkıyorum :(( yatak yastık yorgan ne bulduysam yıkıyorum :(
Acemimum Mineebd canım ben yorganı yastığı annemm dikti onların yüzü yıkanmıştı bide kendi yüzleri var onları yıkadım emzirme yastığı alt açma süngeri vs hep makıneye attım