Minedmn Bugün doktora gittim bebeğin eşi çok aşağıda dedi 38hafta 3 gunlugum ama 35-36 hafta gözüküyor dedi hep aynı doktora gidiyorum daha yeni söylüyor bunu bana daha önce hiç böyle bişey demedi
2505 Minedmn benimde aşağıda 23 haftalığız ancak ta 10. Haftadan beri söylüyor doktorum daha yeni bi tık yukarı çıktı daha da çıkmasını bekliyoruz inşallah
Hanzadebebek Minedmn başka bir doktora daha gidin aynı şeyleri diyecekmi benim hep aşağıda dedi başka doktora gittim yukarı çıkmış o arada demekki ama tekrar kendi doktoruma gidincede yukari çıkmış dedi
Alparslanin_annesii Minedmn aşağıda olduğu ilk haftalarda belli olur benimde 15 haftalıkken aşağıdaydi 24 e kadar çıkar dedi ve çıktı. Size çok geç kalınmış sanki aşağıda demesi için acaba yeni mi indi kanama faln oldu mu hiç eğer bunların hiç biri yoksa doktorunuzu değiştirin