dilann22 doktorum en fazla 2 saatte bir emzir dedi bende hep 2 saate alarm kurdum bebeğim 42 günlük daha 1 kere bile 2 saatten fazla uyumadığım için alarm hiç çalmadı 😂 bazı bebekler kendileri belirliyor bu saatleri yani 😊 dakikasını da emzirirken anlarsınız doyunca bırakıyorlar zaten önemli olan bebeğin kendisinin bırakması 😊