Sinem10_1991 Selam bayanlar🥰 biz suan 6+5 deyiz siz bebislerinizin cinsiyetini nezaman ögrendiniz acaba? 2.hamileligim..ilk hamileligim 9 haftalikken düsükle sonlandi malesef
Kuzununannesii Sinem10_1991 Öncelikle hayırlı olsun. İnşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız. Ben 14.haftada kesin olarak öğrenmiştim. 🤗
MinelHaapy Bende 9+5 dün kontrolüm vardı doktor 3 hafta sonra 2 li tarama testinde bakalm cinsiyete dedi bende merak ediyorum 😜
Cgdm34 Sinem10_1991 14. Haftamda kesın ve net bır sekılde ogrenmıstık😂 detyalıyada gırdık umarım dogumda suprız olmaz dıyelım☺️😂😂😂
Seydo54 Buguuuuunnnnn ✌ iki erkek anasi olarak gaynanaliga hazirim gelsin gelinlerrr, gelsin elti savaslaarriiii🤣🤣
Seydo54 Sinem10_1991 ay dur o sevincle ikiz gibu anlaşılmış🙈bi oglum 5bucuk yasinda, simdiki 17 haftalik ikili tarama testinde erkege benzio denmisti, ve erkek.. pasalarim benim hunimi hazirladim bekliyorum🤣
Sinem10_1991 Seydo54 pardon ben yanlis anlamisim🙈 sanirim cok ikiz olmasini istedigim icin😅 allah bagislasin insallah