Maviii3 Yüksek tansiyon ve kolestrol gibi hastalıklara sebep olan bir yiyecek. Buna ek olarak şeker ve kalp hastalığına bile sebep olduğu yapılan araştırmalar ile kanıtlanmış. İşlenmiş bir gıda. İçinde bir sürü zararlı şey var. Lif ve protein bakımından da oldukça fakir bir yiyecek. Onun yerine içinde bolca yağ, karbonhidrat ve sodyum var. Yani tamamen sağlıksız bir besin. Tabi çok nadir olarak tüketildiği zaman çok ciddi bir zararı yok. Sonuçta yediğimiz her besin sağlıklı değil. Ama sürekli ve sık tüketimde insan sağlığı için zararlı. Şahsen hiç yememeyi tercih ediyorum. Onun yerine evde kendim yaptığım erişteyi makarnayı tüketiyorum. En azından daha sağlıklı 🤷🏻♀️