TeoMom Nurrlina Benim açlık yüksek tokluk sınıra yakın çıkınca diyete başladım o yüzden kesinlikle yaptır
Nurrlina TeoMom ya benimde açlık olması gerektiği gibi tokluk yüksek çıkmış ne yapıcam ne olacak hiç bilmiyorum 😶😒
irosiva Nurrlina canım şeker yüksekliğine en iyi gelen şey bebeğini de riske atmadan yapacağın aralıklı oruçtur belli bi yeme düzeni ve saati oluştur kendine yine yemeğini ye suyunu iç ama her şeyin saati ve miktarı düzenli olmalı