Aylar Arkadaşlar 20 günlük bebeğim var emzirdikten sonra göğüslerim çok şiddetli ağrıyor dayanamıyorum ağrısını mastit belirtileri yok şişlik kızarıklık ateş gibi başına gelip çözüm bulan var mı
Glnmlk06 Aylar tam bosalmiyor ya da doğru şekilde emmiyorsa bebiş ondandır canım. Meme ucunu tam alamıyorsa ağrı yapıyor
Dark Aylar süt bezleri, süt kanallari hem çalıştığı hemde yeni üretime geçtiği için oluyor. İlk zamanlar oluyor bir süre sonra geçiyor o. Benim hala birini emerken diğeri ağrır 16 ay oldu
Minagezer Aylar bende ateş de olmuştu sertlik de vardı 32 günlük bebeğim sükür kasıntı dısında olan problemlerimin çoğu azaldı tek yol sık emzirmek olabildiğince bosaltmak
Aylar Minagezer hem emziriyorum hem sağıyorum makineyle yine de çok kötü sızlıyor dayanılmayacak bi ağrı oluşuyor