Ness0 Kbratgli canım ben özele gidiyodum 5 aya kadar gittiğim doktordan çok memnun da kalmadım açıkcası sonra tuğba yuvancı duydum zar zor randevu aldım 6. Aydayım şu an dün gittim doktor iyi çok enerjik ilgileniyo fakat odaya 3 4 kişi birden alıyolar eş alınmıyo o durumdan dolayı beğenmedim sadece
Betul2626 Kbratgli muayene esnasında devlet hastanelerinde maalesef eşler alınmıyor o sadece özel hastanelerde oluyor
Betul2626 Ben 5 ay özele gittim ama her gittiğimde 700 800 verdiğim için biraz zorladı bütçeyi mecburen devlete geçtim imkanınız varsa özelde daha detaylı ve güzel oluyor ama yoksa Tuğba hanımı önerebilirim
fundaTilkici Hüseyin Oğuz YUVANÇ geldim … bu zamana kadar geldiğim. doktorlar arasından en iyisi çok kibar tatlı dili Güler yüzlü doktor … genel bilgilendirme yaptı olması gerektiği gibi … Eskişehir Şehir hastanesinin En iyi Doktoru