Gamzeoskan 10 gündür kasık ağrısı cekiyorum kızlar 2 gündür de çok şiddetli agrım var 7 gün var adetime daha sizce neden böyle oluyor
Fgbebek-1 Kasık ağrısı bende de var ama yumurtlama döneminde oluyordu bu ay biraz daha şiddetli oldu sanki
Gamzeoskan Fgbebek-1 bende ilk agrı başladığında öyle sandım ama saç günlerdir devam edince kafam takıldı çok
Gamzeoskan Fgbebek-1 14 aylık evliyim ve çocuğum olmadı korunmuyorum da yumurtlama dönemim geçti 7 gün var adetime ☹️
Fgbebek-1 Gamzeoskan anladım canım bende 26 aylık evliyim ama korunduk inşallah sende güzel haberler alırsın amin
Fgbebek-1 Ovülasyon kiti al canım ben Takvimim takip ediyordum ama mesela erken çıktı teste 1 ekimdi teste ise 28 bugün gördüm