Shnayse Merhaba anne ve anne adaylari ilk hamileligim 😊 biz besigimizi aldik lakin yatagi ince geldi bana bir tane daha yatak almaya dusunuyorum bu Konuda fikir verir misiniz?
Tgbabsra Shnayse benimde yatak ince geldi altına battaniye koydum :) sende yorgan veya bataniye koyabilirsin tabi güzel bir yatak istiyorsan internete kanz yatak var güzel onlardan alabilirsin :)