Elif2710 Iyi geceler kızlar bu hastanede dogum yapan var mi acaba . Hastane doğum odası olsun doktorlar ebeler vs nasıl acaba .
asilbabymom Devlet hastanesidir. Yenilendi. Çok kalabalık olması dışında her hangi bir sorun yok. Kadın dogum bölümü eski binada orası ayrı bir konu.. İyice arastirmanizi tavsiye ederim
Elif2710 asilbabymom evet muayeneye gidiyorum ama doğumdan dolayi nasıl blmylrum. Herkes başka başka söylüyor. Buradaki annelerden tavsiye alayım dedim