20+1deyiz bugün karın ağrısı bel ağrısı ve mide bulantım var birde ara ara kasık ağrısı oluyor bulantılarım tamamen geçmişti aslında biraz ayakta geçirdim bu günü yorgunluktan dolayı olabilir mi yoksa doktora falan gitmelimiyim sizce ilk gebelik tecrübesiz olduğum için ne yapmalıyım bilemedim 😔