Leylaviyan Kızlar 14 haftalık hamileyim kahve rengi akinti geldi sonra takip etim kesildi doktorum korkulacak birşey yok dedi sizde böyle olan varmı
Ebru-EY Leylaviyan bende de olmuştu. Korkulacak bişey yok dedi. Ama ne olur ne olmaz diye progestan iğne yaptırdı bir tane. Ve fitil olarak progestan kulllandım 2 hafta falan. 4-5 günde kesildi. Olabiliyor korkma 🧿
Esra2019 Leylaviyan 8 haftalıkken geldı banada enf vardı ve kan uyuşmazlığı. İğne yapıldı uyuşmazlık için progestan hap verıldı hala kullanıyor 9+4 teyim dr istirahat verdi 1 hafta kanama geçti ama 1 ay daha dıkkat et dedı
gozde71 ve 7. Haftada plmustu doktorum kırmızı ve yoğun olmadığı sürece sorun yok demıstı ılk gebelıgım dusuk olduğu ıcın Protestanın hapını kullanıyordum çok şükür 27 haftalık olduk
Leylaviyan Benimde kan uyuşmazlığı var doktorum önermedi iğneyi ultrasonda herşey yolunda dedi 2 gün dinlen dedi ilişkiden 3 .4 gun sonra oluyor lekelenmeler