momnes Merhaba kızlar 36. haftamdayım artık hurma yemeye başlamalımıyım sizce. Hurma yedikten kaç hafta sonra doğumlarınız oldu faydasını gördünüz mü ?
Minisimb momnes Doğmayacak bebeğe hicbisey fayda etmiyor 😂 bende 36dan sonra başladım 3-5-7 diye arttırsın haftam ilerledikçe ama gel gör ki 40+2 olucam 1 saat sonra 😂 dogurmadim
XGoncaa Abooo hurma doğurtuyomuymuş. eşimde süt olsun diye hurma almış yiyip duruyorum 38 deyim ama gününü beklesin istiyordum🤭🤦🏼♀️