-Papatya- Deletedmom_51 aminnn inş 🙏 Bana yaptılar valla aşıyı 😁 sen sormasan unutmuştum bile o derece
Ebbruc -Papatya- normalmiş canım detaylıya gidince doktoruma sormuştum , ben hareketlerini hep aşağıda hissediyodum 22.haftaya kadar şimdi biraz daha yukarı çıktı beyefendi 😂
-Papatya- _almirasmom bana da kimse inanmıyor 20 haftalık olacağım 2 güne deyince 😂 ben ilk 17 haftalıkken hissettim pıt diye bir şey oldu karnımda gaz hareketi gibi sonra olmadı 18 den sonra başladım hissetmeye.