Beyzafd Kizlar 17 haftalik hamileyim oturup kalkinca sanki batma oluyor kasigimda bir de özel bölgem agriyor bazen özellikle bu aralar başladı böyle olan var mı normal mi acaba ?
2505 Beyzafd hem batma hem böyle gerginlik aşağıda doluluk hissi oluyordu o haftalarda 23üz hala arada oluyor rahmin büyüdüğü için olduğunu söylemişti doktorum
Nisa2017 Benimde sol kasığıma sanki iğne batırıyolar gibi oluyordu. Doktora sordum bağlar geriliyo ondan olabilir dedi