Ireemkcn devlet hastanesi takipli değildim. Gebelik şekerim çıktı devlet hastanesi dahiliyeden sıra aldım . Sonucuma bakıp hastanenin diyetisyenine yönlendirdi. Verdi vermesine bir liste ama biraz baştan savma. Özellikle gebe diyetisyenleri var biraz araştır derim.