Mrvkyr 33 haftalik hamileyim el parmaklarım da şişlik ve ağrı oluşuyor gecede uyuşuyor bu durumu yaşayanlar var mi normal mi bu durum acaba
_fatima_1234 Mrvkyr benim de elim uyusuyo sabah kalkinca aceba elimi yastigin altinami koyuuorum uyuyunca anlayamiyorum.ama 25 haftaligm
aricakbeyza Mrvkyr bizde 32 haftalığız benimde yaklaşık bir aydır ellerim uyuşuyor geceleri ağrısına uyaniyorum son iki üç haftadirda ellerim de şişlik var ve geceleride beni uyandırıyor magnezyum da kullaniyorum ama hafifletme yok doktorum gebelik te normal dedi
_anne_kuzusuu00 Mrvkyr canım doktoruna söyle ilaç veriyor benimde kolum öle cok arıyordu ki uykudan uyanıyordum ama demir ilacı verdi magnezyum verdi simdi geçdi bide soda flan iç günde 1 tane
Nazli777 7ay ben oyle oldim duyu azaltim sonra olmadi vee yuksej tansiyonlu gebelik keciriyom 200.100😣😣 12 aylik oğlum var 35.1de doguldu 1.900 kq geri kaluyirdu İnsalkah bu oyle olmaz
Mrvkyr aricakbeyza bnde magnezyum kullanıyorum ama hiç bir faydası yok parmaklarım hep şiş ve kemikleri ağrıyor