Derya merhaba, bende birşey sormak istiyorum. Benim yakın çevrem hepsi sezeryan olduğu için normal doğum hakkında pek bilgileri yok, doktor kontrolume ise daha 1 ay var konuşmak için erkenmiş. O yüzden bilginiz var ve geri dönüş yaparsanız çok mutlu olurum 🙏🏼 Normal doğum için yeterli ıkanma olmadığında bebek çatalda nefessiz kalabiliyormuş bunu biri bana anlattı ama üzerinden çok zaman geçti. Ne söyleyeni hatırlıyorum nede ne zaman söylediğini hatırlıyorum. Sadece o kötü şey aklımdan çıkmıyor. Bildiğim kadarıyla çatı ıslak ve nemli oluyor, bebeğin gelmeme durumu olabilir mi ki bilmiyorum. Eğer bilginiz varsa yazabilir misiniz, teşekkür ederim şimdiden 🌸