Selam Annisler ben suan 15+2 felanim ve bir kac haftadir inanilmaz derecede bir agri vuruyor kalcama dogru yürüdügümde sürekli hissediyorum ve yattigim an ne saga ne de sola dönemiyorum doktor dedi bebegin ve rahmin büyüdügünden dolayi mis.. ama bukadari olurmu aranizda yasiyan varmi resmen yattigim yerden. Ayagimi bacagimi bile kaldiramiyorzm okadar ki kasiliyor ve agriyor igne gibi birsey batiyorr cildiricammm