cryingbaby Herkese merhaba, 16.agustos son adet tarihimin baslangici, bu ay adet olmayinca kan verdim bugun, Bhcg degerim 14092 çikti, yani gebemiyim sizce?
Birgul cryingbaby 6 haftalık falan oluyor son adet tarihinize göre, değer haftayla uyumlu gibi. Bi doktora gidin keseyi falan büyük ihtimalle görürsünüz ☺️🌸
Damla1995 Yuksek degerlere cogul gebelik diye duydum ben😍🙈 ama tabi bilmiyorum kesin bisy.🤷🏽♀️ hayirli olsun gozunuz aydin bu arada 🧿😇
cryingbaby Tesekkur ederim hepinize, insallah cogul falan degildir, 17 aylik kizim var bana acayip duskun, cok hazir degildim bugun hep agladim, bakalim nolur😞
minikoglummm Canimizannemizz bazı sorularda sus boşver görme okuma diye kendimi tutuyorum da bu soru ne yani tutamadım
cryingbaby @minikoglummm @Canimizannemizz valla cidden sordum cunku olmamasini istiyodum sabahtan beri ruyami sakami baskasinin kan sonucumu kendimi avutmaya calisiyorm🙂
Sermec27 cryingbaby bence değeriniz normal çünkü yaklaşık adetiniz 12 gün gecikmiş yani nerdeyse 6 haftalık hamilesiniz 6. Haftaya göre gayet normal bir değer kalp atışı bile görülebilir bu haftada 🥰